Tuesday 2 September 2014

섹시 이민호와 캠페인 떨어져 브랜드 '로만손'쇼를 볼

섹시 이민호와 캠페인 떨어져 브랜드 '로만손'쇼를 볼

Watch brand 'Romanson' show off their campaign with the sexy Lee Min Ho

시계 브랜드 '로만손'은 브랜드 모델과의 광고 캠페인, 이민호를 공개했다! 그리고 그들은 기분 좋은 및 고급 시계를 보여 더욱 기분 좋은 및 고급 남자 정돈 할 수 있을까? 아마도 아닐 것이다.

'완벽한 남자'라는 제목의 캠페인은 일상 생활뿐만 아니라 여성 시계 두 가지 버전의 완벽한 남성 시계 버전을 제공합니다. 특히, 여성 시계의 CF 캠페인은 로맨틱 한 남자가 자신이 사랑하는 여성을위한 선물로이 시계를 살 것 개념 남성 모델에서 여성 제품을 보여줌으로써 크로스 성 마케팅 기법을 사용합니다.

Watch brand 'Romanson' has revealed their advertising campaign with brand model, Lee Min Ho!  And could they have picked a more suave and classy guy to show off the suave and classy watches?  Probably not.

The campaign, entitled 'Perfect Man,' features the male watch version that is perfect for everyday life as well as two versions of a female watch.  In particular, the CF campaign for the female watch will use a cross-sexual marketing technique by showing the female product on a male model with the concept that a romantic guy will buy this watch as a present for a woman he loves.  


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